22 Haziran 2011 Çarşamba

Bir Apaçi Ağlıyor

Televizyonla büyürken, milyoner film yıldızı ya da rock yıldızı olacağımıza inandık, ama olmayacağız… - fight club-

Hala izlemeyenler varsa hayatlarındaki eksikliği doldurmalarını tavsiye ederim.

Sabah kahvaltısı yaparken evlilik programı,yemek tarifleri içeren dertli konukların arasında albüm tanıtımını hareketli bir çıkış şarkısıyla yapan hem görsel hem zihinsel olarak bana oradan oraya sıçramalar yaşatan programlardan çok yoruldum.İzlemezsin olur biter diyen kapitalist kafa seslerinizi duyar gibiyim.Az önce sıkı akrabalık bağlarımın olmadığıyla ilgili açıkları facebookla kapatmaya çalışırken buldum kendimi soyadımı yazdım ve bayramdan bayrama gördüğüm görmediğim bebekliğimi bilen yada en son bebek görmeye gittiğim şimdi kocaman olmuş yeğenlerimi ekledim.Biri ben çok şaşırttı 13 yaşındaki görünümüyle bırakınız yapsınlar bırakınız etsinler fikrinin yarattığı kültür erozyonuna uğrayan gençlerden biriydi.Kendimi bir parça daha şanslı hissettim rahmetli özalın dönemini çok hatırlamadığım için.Ne zaman nasıl olduğunu hiçbiriniz takip edemediniz değil mi? Normal güzel şeylerle oyalandık hatırladıklarım internet cafelerin açılması yaygınlaşması zurna kanalında başlayan chat sohbetleriyle kurulan arkadaşlıklar bir ön sevişmeye dönüşmeden ücretli fotoğraflı hobilerin yer aldığı profillerden oluşan ve slm-nbr—nrd-asl ? kısmını hızla geçmemizi sağayan arkadaşlık sitelerinde bulduk kendimizi.Biraz İngilizcesi olan deniz aşırı memleketlere de uzandı tabi.Gördüğümüz duyduğumuz sevdiğimiz yada sevdiğimizi sandığımız,bizi sosyokültürel açıdan bir gömlek daha üste taşıdığını düşündüğümüz düşündürüldüğümüz her şeyi alıp üzerimize yapıştırdık.Sokaklarında hala kasetçilerin bangır bangır arabesk çaldığı aynalı Tahir in yazdığı erkekliğin kitabı tadında yaşayıp saçlarımızı en ucuz berber de beckham modeli kestirdik.Bunun gibi bir dizi karmaşa içinde yaşamaya alıştık.Ben agus hala zihnimi ordan oraya sürükleyen bu gelişmeleri sabah kahvaltımda izliyorum,arabamda duyuyorum,internette en güvenilir en en en diyen haber kültür vs. köşelerinde gazetelerde bunları okuyorum medyaya küfrediyorum bazen müstahak diyorum içimde dans eden o apaçi den kurtaramıyorum kendimi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder